Ekonomi

DEPSAŞ Enerji Genel Müdürü Murat Karagüzel: “Hiçbir abonemize zam yapmadık”

DEPSAŞ Güç (Dicle Elektrik Perakende Satış A.Ş), deprem sonrası Şanlıurfa ve Diyarbakır illerindeki faturalandırma süreçlerini değerlendirdi. DEPSAŞ Enerji Genel Müdürü Murat Karagüzel yaptığı açıklamada, elektrik faturalarının kendi bölgelerinde genel olarak 25-35 günde bir okunduğunu ve deprem felaketiyle birlikte bu sürenin 45-50 güne kadar çıktığını ancak hiçbir faturaya ek ödeme yapmadıklarını söyledi. abonelerine “milli tarife” dışında, yani herhangi bir ek ödeme yapmamışlardır. aboneye rastgele bir artış uygulamadıklarını belirtmişlerdir.

Şanlıurfa, Diyarbakır, Mardin, Batman, Siirt ve Şırnak illerinde 69 hizmet noktası ile yaklaşık 2 milyon müşterisine elektrik perakende satış hizmeti veren DEPSAŞ Enerji, elektrik tedarik faaliyetlerini kendi bölgesinde hassasiyet ve şeffaflık içinde sürdürmeye devam ediyor. deprem. Bu kapsamda DEPSAŞ Enerji Genel Müdürlüğü, elektrik tedarik bölgesinde yer alan ve depremden etkilenen Şanlıurfa ve Diyarbakır illerindeki faturalandırma süreçlerine ilişkin son gelişmeleri aktardı.

Artış uygulanmadı

Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan DEPSAŞ Enerji Genel Müdürü Murat Karagüzel, bölgelerinde elektrik faturalarının 25-35 günde bir okunduğunu, deprem felaketiyle birlikte bu sürenin 45-50 güne çıktığını ve ek ödeme yapılmadığını belirtti. herhangi bir abonesine yapılmıştır. Karagüzel, “Elektrik Piyasası Tüketici Hizmetleri Yönetmeliği’ne göre faturalandırma yapıyoruz. Bu kapsamda faturalar normal şartlarda 25-35 günde bir okunurken deprem sonrası fatura 45-50 güne uzatıldı. Kullanıldığı gün sayısına bağlı olarak tüketimin artması nedeniyle abonelerimizin faturalarındaki artışa rağmen ‘milli tarife’ uygulamasına geçildi. Rastgele artımlı tarife uygulaması söz konusu değildi. Her aşamada müşterilerimizin yanındayız. Tüketim gün sayısına bakılmaksızın günlük 8 Kwh ve altı tüketimler eskisi gibi 1. aşamadan yani indirimli tarifeden hesaplanırken, günlük 8 Kwh üzerindeki tüketimler 2. aşamadan faturalandırılır. Faturaların doğruluğunu isteyen herkes, EPDK’nın internet sitesinde yer alan “Fatura Hesaplama Modülü” üzerinden tüketilen güç ölçümlerini Kwh cinsinden girerek kontrol edebilir.

Karagüzel, depremden etkilenen binalara da değinerek, “Deprem nedeniyle yıkılan ve ağır hasar gören binalar için Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüklerinden gelen bilgileri günlük olarak işliyoruz ve telafisi yapmıyoruz. güncel okumalar Ayrıca Diyarbakır ve Şanlıurfa illerindeki abonelerden Müşteri Memnuniyeti Merkezi’ne gelen fatura talepleri de titizlikle incelenmektedir.”

“Kendi bölgemiz dışındaki deprem illerinde de ağları destekledik”

11 ilimizi etkisi altına alan deprem sonrası afet yaşayan tüm bölge halkının yanında olduklarının altını çizen Karagüzel, “Depremin ardından Eksim Holding bünyesinde farklı alanlarda faaliyet gösteren şirketlerimiz; bağlı olduğumuz ve bölgemizde bulunan Şanlıurfa ve Diyarbakır illerinde bozulan şebekelerdeki kesinti sorunu hızla giderilmiştir. İlk günlerde bölge halkının barınma ve beslenme ihtiyaçları için hizmet binalarımız halkımızın hizmetine açılmıştır. Ayrıca görevde bulunduğumuz bölge dışındaki yerlere de elektrik bakım onarım takviyesi yapılmıştır. Adıyaman ve Kahramanmaraş illerinin elektrik dağıtım şirketlerine de şebekelerini tekrar aktif hale getirmeleri için takviye yapıldı. Ayrıca bu bölgelere ilk anda hızlı bir şekilde yiyecek, erzak ve acil durum erzak ulaştırarak çadırların elektrik altyapısının oluşmasında rol oynadı. Yaşadığımız bu büyük felaketin ardından her zaman teyakkuzda olduk, yardıma ve desteğe her zaman açığız.”

 

Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort